Direktlänk till inlägg 22 augusti 2013

Welcome back

Av orddrottningen - 22 augusti 2013 22:02

Jag är tillbaka.

Och nu vill jag ändra den här bloggens syfte.

Och jag bryr mig inte eftersom ingen läser det här så jag kan göra vad jag vill. Haha.

Och vet du vad? Så här är det:

 

Jag bryr mig inte om du inte är en mobbare, det här är till er alla som ÄR det.

Jag bryr mig inte heller om ni kommer missförstå det här och skriva att det inte är sant.

För det är sant FÖR MIG.

Hur ?

JAG HAR MOBBAT.

Jag var liten och tänkte inte efter. Och vet du vad som var det riktigt elaka?

Det var att jag från början var hennes vän. Bra vänner.

Och sen uteslöt jag henne för att jag sökte nya intressen och BAM!

Så var jag en mobbare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av orddrottningen - 24 augusti 2013 21:17

Förut, något århundrade tillbaka, tyckte man väl att det var konstigt om en person bara brukade sitta oh tänka? Eller hur?' Då bestod en bondes/borgares liv av arbete, giftemål och möjligen även barnen. Men mest var det jobbet. Jobbet fick ma...

Av orddrottningen - 23 augusti 2013 18:21

Har du någonsin gått på gatan och tittat på en tjej eller kille och tänkt: "Tänk om hen har bulimi?" Man slänger en blick på personen och drar slutsatsen att hen är smalare/ser ut att träna mer än dig själv. Du blir sedan sur på dig själv för a...

Av orddrottningen - 27 april 2013 09:38

Okej, den här idén har inget speciellt som ni behöver veta om innan ni läser den förutom att den utspelar sig på pirat-tiden. Alltså när svärd fortfarande används men det finns revolvar (eller vad det nu heter).    Prinsessan Julie är en äventyrsly...

Av orddrottningen - 26 april 2013 14:24

Okej, gissa vad? Det är sol i östersund! Det är för farao ett världsmirakel! Och vill ni veta vad som hände för ungefär en timme sedan? Jag gick mot busshållplatsen och tänkte att det var härligt med värmen som kom med solen, när det plötsligt börjad...

Av orddrottningen - 25 april 2013 19:17

Nu kommer den första: Utan att folket vet om det finns deras länder personifierade och de lever såklart så länge deras länder gör det. (Jag har hämtat inspiration från en mangaserie som heter Axis Power: Hetalia)    Gemma är Tyskland och huvudpe...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du nånsin fallit för grupptryck?
 Ja.
 Nej.
 Jag har aldrig upplevt grupptryck.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards